Obchodní podmínky

pro e-shop: ready-to-speak.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Mgr. Monika Rebeka Petrovič, se sídlem Jeronýmova 413/17, Písek, 397 01, IČO 70675023,

zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. 330501 vedeném u Městský úřad Písek,

e-mail monpetrovic@gmail.com, telefonní číslo +420 778 734 431 („My”)

upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách https://www.ready-to-speak.cz/

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.ready-to-speak.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky „https://www.ready-to-speak.cz/“.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    • Cena za Dopravuje nulová, Zboží je „doručováno“ online
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPHje daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů a je zahrnuta v Ceně za Zboží
    • Fakturaje daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávkaje Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    • Uživatelský účetje účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vyjste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Zbožíje vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná přes webové rozhraní E-shopu „https://www.ready-to-speak.cz/“
    • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouvu s Námi je prozatím možné uzavřítpouze v českém jazyce.
    • Smlouvaje uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem s touto ikonkou= „Přidat do košíku“; tímto krokem vyjadřujete souhlas s obsahem nakupovaného zboží; k dispozici jsou i ukázky, které mají nehmotný charakter; Zboží slouží k osobnímu rozvoji; veškeré informace o zboží je uvedeno v popisech produktů.
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, informace o Ceně za dopravu, způsobu doručení a platby jsou neměnné;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení,adresu bydliště, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka„Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Nad tlačítkem „Objednat s povinností platby“ je uveden text, který Vám připomíná, že „odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů“. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • V případě, že v rámci E-shopunebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
  4. UŽIVATELSKÝ účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelskýúčet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 6 měsíců nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. Cenové A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícím způsobem:

Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dnů.

  • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši emailovou adresu. Faktura bude též dostupná v Uživatelském úču.
  • Vlastnické právo ke Zboží na Vás nepřechází. Zaplacením Celkové ceny se zahajuje období 28 kalendářních dnů, v průběhu kterých můžete Zboží používat. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet.
  1. Doručení ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI&nbsp
    • Zboží Vám bude doručeno neprodleně, nejpozději do 24 hodin, po připsání Celkové ceny na Náš účet.
    • Zboží je možné doručit v rámci celého světa avšak pouze e-mailem.
    • Doba doručení Zboží závisí na bezproblémovém chodu technologií, funkčnosti wi-fi, počítače, tabletu, mobilu či jiného zařízení, které chcete ke studování používat.
    • Po doručení linku na e-mail jej hned vyzkoušejte. V případě jakýchkoli problémů Nám tuto skutečnost neprodleně oznamte.
    • V případě, kdy Zboží nebudete používat v průběhu 28 dnů, porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4Podmínek, nemá to za následek porušení žádné Naší povinnosti. Zároveň to, že Zboží nepoužíváte, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy a kontakt s Vámi přerušit. V takovémto případě Vám nevzniká žádná povinnost úplaty. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno e-mailem opakovaně, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené ve výši 50,- CZK za každý pokus o doručení. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    • Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho poprvé zprovozníte. V případě, kdy Zboží nevyzkoušíte, s výjimkou případů dle čl. 4Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho zprovoznit, ale z důvodů na Vaší straně ke zprovoznění nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • V případě, že Zboží nebylo e-mailem doručeno dle Smlouvy, o dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě mimořádného výpadku online prostředí „brainscape“, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti;
  2. odstoupení od smlouvy
    • Odstoupení od Smlouvy, tedy ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi řešíme individuálně.
    • Návrh na odstoupení od smlouvy můžetezaslat na e-mailovou adresu czech@ready-to-speak.cz s předmětem «NÁVRH NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY» a uvedením důvodu.
    • My můžeme od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  3. Závěrečná ustanovení
    • Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajích. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu jemožné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky energieapod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti 12. 03. 2025

 

 

Příloha č. 1 - Formulář pro NÁVRH K odstoupení od Smlouvy

Adresát: czech@ready-to-speak.cz 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Důvod:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Číslo bankovního účtu pro navrácení obdržených finančních prostředků :

 

 

 

Datum:

Jméno Příjmení - Podpis: